Reklamacje i pomoc techniczna

Home  >>  Reklamacje i pomoc techniczna

Dzięki dobrze rozwiniętemu systemowi informacyjnemu nasi pracownicy są w stanie rozwiązać każdy zgłaszany problem, zapewniając fachową i rzetelną pomoc.

Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i wątpliwości dotyczące użytkowania sieci. Pytania mogą Państwo kierować do nas telefonicznie na numer 046 814 25 38.

Pracownicy działu niezwłocznie przyjmą wnioski, zgłoszenia czy reklamacje w przypadku:

  • wątpliwości dotyczących wystawionej faktury,
  • zużycia mniejszej ilości ciepła, niż wynika to z obciążenia,
  • zakłóceń w dostawie ciepła,
  • niedotrzymanych terminów związanych z włączeniem lub wyłączeniem dostaw ciepła, letnią przerwą remontową, załatwieniem interwencji, skargi lub zastrzeżenia do sposobu załatwienia jakiejkolwiek sprawy przez pracownika ZEC Rawa Mazowiecka.

Zawsze możecie liczyć Państwo na przyjęcie i załatwienie reklamacji pisemnie, osobiście lub telefonicznie. Zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Skip to content