Dzięki dobrze rozwiniętemu systemowi informacyjnemu nasi pracownicy są w stanie rozwiązać każdy zgłaszany problem, zapewniając fachową i rzetelną pomoc.
Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i wątpliwości dotyczące użytkowania sieci. Pytania mogą Państwo kierować do nas telefonicznie na numer 046 814 25 38.
Pracownicy działu niezwłocznie przyjmą wnioski, zgłoszenia czy reklamacje w przypadku:
- wątpliwości dotyczących wystawionej faktury,
- zużycia mniejszej ilości ciepła, niż wynika to z obciążenia,
- zakłóceń w dostawie ciepła,
- niedotrzymanych terminów związanych z włączeniem lub wyłączeniem dostaw ciepła, letnią przerwą remontową, załatwieniem interwencji, skargi lub zastrzeżenia do sposobu załatwienia jakiejkolwiek sprawy przez pracownika ZEC Rawa Mazowiecka.
Zawsze możecie liczyć Państwo na przyjęcie i załatwienie reklamacji pisemnie, osobiście lub telefonicznie. Zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji.